Integration of pedagogical technologies developed for healthy and auditory impaired students
Abstract
About the Authors
I. N. LuninaRussian Federation
M. V. Pokrovskaya
Russian Federation
E. V. Rezchikova
Russian Federation
References
1. Станевский А.Г., Крикун В.М. Специальные образовательные потребности студентов с функциональными нарушениями слуха при получении высшего образования в интегрированной среде с обычными студентами // Образование через науку: Сб. докладов международного симпозиума. М.: Изд-во МГТУ им. Н.Э. Баумана, 2006. С. 70–79.
2. Берлянт А.М. Геоиконика. М.: Астрея, 1996. 208 с.
3. Бьюзен Т., Бьюзен Б. Супермышление / Пер. с англ. Е.А. Самсонова. Мн.: Попурри, 2003. 304 с.
4. Novak J .D. & Caсas A.J . The Theory Underlying Concept Maps and How to Construct Them. Technical Report IHMC CmapTools 2006-01. Florida Institute for Human and Machine Cognition, 2006. URL: http://cmap.ihmc.us/Publications/Research Papers /Theory Cmaps / TheoryUnderlyingConceptMaps.htm